Intro do design thinking
Produkt postavený na skutečném poznání zákazníka a jeho potřeb je jeden ze základů pro úspěšný byznys. Design thinking je metoda zaměřená na inovaci produktů a služeb, která stojí na porozumění zákazníkovi a jeho prožitku, empatie a následném generování řešení, prototypování, neustálé získávání zpětné vazby a následné iterace na základě získaných informací.
Designové myšlení se nejlépe představuje zážitkem. Během workshopu se seznámíte se základními pojmy a principy, prakticky si vyzkoušíte různé kreativní techniky nebo způsoby spolupráce, které pak budete moci využít ve svých projektech.
Pro koho je akce určená
Workshop je určený pro skupinu max. 20 účastníků. Jakmile se naplní kapacita, tak budou další přihlášení umístění na waiting list.
Náš host
|
|
 |
Anežka Řepík (Adamíková)
Anežka se pohybuje na pomezí marketingu a designu. Jejím tématem je design thinking, který je o kreativním přístupu k řešení problémů. Působí v Avastu (příprava a vedení workshopů, design discovery), je certifikovanou lektorkou Design Thinking workshopů New Generation of Founders Grow with Google a dlouhodobě spolupracuje s Fakultou multimediálních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
|