B2B Marketing v praxi: Klíčová témata pro růst a škálování firmy

Marketingové kanály, sledované metriky a KPI, marketingový tech stack a spolupráce marketingu s obchodem – to jsou 4 témata, která jsou klíčová pro většinu startupů. Petr Passinger a Lukáš Mehnert spojili síly a na našem semináři vám předají koncentrované zkušenosti a cenné tipy, jak úspěšně škálovat a růst.

O čem bude řeč?

  • Petr Passinger: 7 úrovní modelu zralosti vztahu mezi obchodem a marketingem v B2B
Jakých sedm konkrétních kroků můžete podniknout už teď, abyste zlepšili vztahy a sladili úsilí obchodu a marketingu? Rozbijme pomyslné sklo mezi Sales a Marketingem, protože právě mezi nimi leží největší příležitosti k růstu. Pokud přijdou zástupci sales a marketing spolu, můžou zhodnotit stávající spolupráci a začít pracovat na nové.
  • Lukáš Mehnert: B2B SaaS marketingové strategie
Získejte praktické tipy, jak přemýšlet o marketingových kanálech a efektivním řízení marketingových kampaní. Najděte cestu k vašim potenciálním zákazníkům a zvyšte výnosy prostřednictvím strategických rozhodnutí a reálných příkladů. Připravte se na inspirativní a poučnou přednášku plnou užitečných rad a strategií.

Pro koho je akce vhodná?

Seminář je určený pro zakladatele, marketingové a obchodní ředitele, sales a marketingové týmy v B2B firmách, které se nacházejí ve fázi škálování a růstu. Hodnotu si z něj odnesou startupy, které chtějí od začátku správně nastavit marketingovou strategii, vybrat vhodné marketingové kanály a sladit spolupráci mezi marketingem a obchodem. Stejně přínosný je ale i pro firmy, které už prošly prvotním růstem a hledají způsob, jak efektivněji řídit marketingové strategie, generovat kvalitní leady a zvyšovat výnosy.

Přednášející:

  • Petr Passinger 

Petr posledních 20 let postupně pomáhal firmám jako Kentico, Clever Maps, Oracle a Sewio, především v oblastech marketingu, obchodu a řízení produktu. Za 7 let na pozici CMO u firmy Sewio pomohl firmě vyrůst tak, že ji v roce 2024 úspěšně koupila společnost HID Global. Petr založil dvě neziskové ekologické iniciativy – „Trees for Bugs“ a „Tanec pro stromy“.

  • Lukáš Mehnert
Lukáš už coby konzultant B2B SaaS marketingu pomohl mnoha startupům – včetně Storyblok (od pre-seed fáze až po C-round), Smartlook (od začátku až po exit), Trackdesk, Smartsupp, Retino, Shoptet, Trueclicks, Cisco, Raynet, Whalebone, Faceup, Behaviolabs a mnoha dalším. V minulosti byl Lukáš marketingovým ředitelem společnosti Smartlook, kde vedl marketingovou strategii a její realizaci, zaměřenou na zvyšování povědomí o značce, generování leadů a získávání zákazníků.

Vstupné a registrace

Vstupné na seminář je 250 Kč. Přihlaste se prostřednictvím tlačítka Mám zájem o akci a vyplňte přihlašovací formulář.
Petr Passinger
Petr Passinger
Lukáš Mehnert
Lukáš Mehnert
Konzultant B2B SaaS marketingu
Základní informace
Datum, čas
11. 3. 2025 16.30–18.30
Místo konání
JIC INMEC, Purkyňova 127, 612 00 Brno-Medlánky
Cena
250 Kč
Kontaktní osoba
Natálie Vencovská
Natálie Vencovská
JIC
Přidat do kalendáře
Přehled smluvních dokumentů
Mám zájem o akci