O čem bude řeč?
- Petr Passinger: 7 úrovní modelu zralosti vztahu mezi obchodem a marketingem v B2B
Jakých sedm konkrétních kroků můžete podniknout už teď, abyste
zlepšili vztahy a sladili úsilí obchodu a marketingu? Rozbijme pomyslné sklo mezi Sales a Marketingem, protože právě mezi nimi leží největší příležitosti k růstu. Pokud přijdou zástupci sales a marketing spolu, můžou zhodnotit stávající spolupráci a začít pracovat na nové.
- Lukáš Mehnert: B2B SaaS marketingové strategie
Získejte praktické tipy, jak přemýšlet o
marketingových kanálech a efektivním řízení
marketingových kampaní. Najděte cestu k vašim potenciálním zákazníkům a zvyšte výnosy prostřednictvím strategických rozhodnutí a reálných příkladů. Připravte se na inspirativní a poučnou přednášku plnou užitečných rad a strategií.
Pro koho je akce vhodná?
Seminář je určený pro zakladatele, marketingové a obchodní ředitele, sales a marketingové týmy v
B2B firmách, které se nacházejí ve fázi
škálování a růstu. Hodnotu si z něj odnesou startupy, které chtějí od začátku správně nastavit marketingovou strategii, vybrat vhodné marketingové kanály a sladit spolupráci mezi marketingem a obchodem. Stejně přínosný je ale i pro firmy, které už prošly prvotním růstem a hledají způsob, jak efektivněji řídit marketingové strategie, generovat kvalitní leady a
zvyšovat výnosy.
Přednášející:
Petr posledních 20 let postupně pomáhal firmám jako Kentico, Clever Maps, Oracle a Sewio, především v oblastech marketingu, obchodu a řízení produktu. Za 7 let na pozici CMO u firmy Sewio pomohl firmě vyrůst tak, že ji v roce 2024 úspěšně koupila společnost HID Global. Petr založil dvě neziskové ekologické iniciativy – „Trees for Bugs“ a „Tanec pro stromy“.
Lukáš už coby konzultant B2B SaaS marketingu pomohl mnoha startupům – včetně Storyblok (od pre-seed fáze až po C-round), Smartlook (od začátku až po exit), Trackdesk, Smartsupp, Retino, Shoptet, Trueclicks, Cisco, Raynet, Whalebone, Faceup, Behaviolabs a mnoha dalším. V minulosti byl Lukáš marketingovým ředitelem společnosti Smartlook, kde vedl marketingovou strategii a její realizaci, zaměřenou na zvyšování povědomí o značce, generování leadů a získávání zákazníků.
Vstupné a registrace
Vstupné na seminář je
250 Kč. Přihlaste se prostřednictvím tlačítka
Mám zájem o akci a vyplňte přihlašovací formulář.