O čem bude řeč?
- Strategické plánování a go-to-market strategy: Jak připravit firmu před zahájením obchodních aktivit, včetně výběru správného času pro vstup na trh.
- Proč někdy ani špičkové obchodní oddělení neperformuje: Běžné chyby, které brání obchodním týmům v dosahování očekávaných výsledků.
- Kdy je ten pravý čas začít škálovat a jak na to?
- Channel vs. Direct, Outbound vs. Inbound: Výhody a nevýhody jednotlivých přístupů a jejich efektivní využití ve vaší sales strategii.
- Kvalifikace a nábor obchodníků: Jak vybudovat silný základ pro váš obchodní tým.
- Distribuce vs. partnerský prodej: Shrnutí výhod a nevýhod obou přístupů a jak tipy, jak rozhodnout, co je nejlepší pro váš business.
- Strategické plánování pro mezinárodní expanzi: Jak připravit vaše podnikání na vstup na zahraniční trhy.
Pro koho je akce vhodná?
- pro B2B sales startupy, které hledají efektivní metody pro vstup na trh
- pro začínající firmy, které plánují expanzi na zahraniční trh
- pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svoji sales strategii
Jak se na akci přihlásit?
Vstupné na akci je
150 Kč, Klikněte na tlačítko
Mám zájem o akci, vyplňte a odešlete přihlašovací formulář – jakmile se přihlásíte, přijde vám e-mail i podrobnostmi, jak provést platbu.
Naši hosté