Obsahový/á specialista/ka, Content Master

Tvoříme globálně úspěšné firmy. A proč? Protože věříme, že podnikatelé a vysoce kvalifikovaná pracovní místa jsou páteří demokratické společnosti a ekonomicky silné a odolné Evropy. A protože podnikání dokáže řešit globální výzvy. Aby se tato mise dostala k širší společnosti, potřebujeme ostříleného profesionála, který suverénně a s citem i klidem převezme kormidlo obsahové strategie. Budete dělat copy, jindy editovat texty, pak zase produkovat videa na sociální sítě nebo dělat dramaturgii, ale vaše hlavní role bude ve strategii. Budete plánovač/ka i exekutor/ka v jednom.

Co zvládnete za tři měsíce?

  • Zapojit se do marketingového týmu a začít spolupracovat s ostatními členy.  

  • Seznámit se s marketingovou strategií a komunikačním plánem, s našimi službami i některými klienty. 

  • Používat všechny nástroje, které jsou pro tuhle práci potřeba (CMS, CRM, Asana, Meta). 

  • Převzít si síť externích spolupracovníků a nastavit si s nimi efektivní workflow. 

  • Začít koordinovat tvorbu obsahu a využívání komunikačních kanálů (např. LinkedIn, newsletter). 

  • Naladíš se na "tone of voice" JICu do posledního písmenka.
     

Jaké budou vaše cíle pro první rok?

  • Posunout content k dokonalosti – od strategie přes koordinaci až po měření výsledků. 

  • Vyladit spolupráci s externími tvůrci. 

  • Otestovat aktuální formáty komunikace a navrhnout vylepšení. 

  • Držet a naplňovat naše metriky. 

  • Stanete se jedním z ambasadorů JICu na klíčových eventech. 

 

A k tomu budete potřebovat:

  • Výbornou češtinu v psané i mluvené podobě a angličtinu, se kterou se neztratíte. 

  • Strategické myšlení a schopnost vidět za roh. 

  • Vypravěčský talent, který funguje stejně dobře na Twitteru i blogu. 

  • Zkušenosti s plánováním obsahu, který rezonuje. 

  • Kamarádský vztah s CMS systémy (včetně základní znalosti HTML) a publikačními nástroji.

  • Základy grafiky a video editu. 

  • Přehled o nejnovějších trendech včetně AI. 

  • Pozitivní mindset, touhu hledat řešení a drajv měnit věci kolem sebe k lepšímu s ohledem na ostatní členy týmu.


Co se vám bude hodit?

  • Pokud už jste někdy byl/a v kůži content managera, editora nebo copywritera, budete se u nás cítit jako ryba ve vodě. A jestli navíc ovládáte grafické programy, stříháte video jak profík a nástroje jako Mailchimp či Canva jsou vaši staří známí – máme pro vás červený koberec! 

Koho do svého týmu Martin hledá?

Tahle pozice je pro zkušenějšího profesionála nebo profesionálku, kteří jsou v digitálu i mimo něj doma. Rozumí zákonitostem copy, marketingu, dramaturgii obsahu, sociálním sítím, zvládnou plánovat i realizovat. Musíš umět řídit a nastavovat spolupráci s osvědčenými dodavateli, ale nemalá část exekuce bude i na tobě. Budeš součástí týmu, kde jsou lidi s drajvem, nápady a odvahou zkoušet nové věci. Takový je celý svět startupů, do kterého jdeš. Hledám člověka s názorem, který se zároveň nebojí akceptovat jiný pohled. Potřebuji klidného a jistého člověka, který dokáže hledat kompromis, umí situace zklidňovat a v mezilidských vztazích se umí orientovat. Komunikace JICu je slyšet. V tom budeš mít velkou odpovědnost. A já se v tom na Tebe budu spoléhat.
místo
Brno
úvazek
1,0 HPP
Mám zájem o pozici

Nenašli jste pro vás vhodnou pozici?

Dejte nám i tak o sobě vědět

Jsme inovační agentura a poskytujeme služby vedoucí k podpoře podnikatelů a studentů s touhou podnikat. Usilujeme o rozvoj regionu, firem i lidí, kteří mají chuť měnit věci k lepšímu.