O čem bude řeč?
-
16.30–16.40 | Úvod a představení semináře
Představení semináře, jeho hodnoty pro scale-up firmy a zaměření na klíčové trendy, mapování cílových skupin a využívání analýz k budování povědomí.
-
16.40–17.00 | Klíčové trendy v generování poptávky v roce 2025
Miroslav Tomka z Forresteru představí aktuální trendy v chování kupujících, roli technologií při personalizaci poptávky a důležitost třetí strany (např. analytiků a recenzí) pro budování důvěry.
-
17.00–17.20 | Mapování cílových skupin pro Outside-In přístup
Jana Zedníčková se zaměří na metodiku mapování cílových segmentů a tvorbu personas, jak efektivně sledovat cestu zákazníka a sladit marketingové akce s obchodními cíli.
-
17.20–17.50 | Budování povědomí prostřednictvím analytických vztahů
Terezia Baťovská vysvětlí, jak správně využívat analytické vztahy k formování strategie a jak budovat vztahy s klíčovými analytiky, kteří mohou zásadně ovlivnit trh a vnímaní značky.
Pro koho je akce vhodná?
Tento seminář je navržen speciálně pro
B2B startupy a
scale-up firmy, které se chtějí efektivně propojit se svými cílovými skupinami, získat více zákazníků a rozšířit svůj dosah.
Vstupné a registrace
Vstupné na akci je 150Kč. Přihlaste se prostřednictvím tlačítka
Mám zájem o akci.
Naši hosté
Miroslav Tomka
Jana Zedníčková
Terezia Baťovská