O čem bude řeč?
- Jaké obchodníky nabrat a v jaké fázi vývoje firmy?
- Jaké jsou role v obchodním týmu (account executive, business development representative) a jak je ohodnocovat?
- Jak a proč mít vydefinovaný obchodní proces?
- Kdy se mám věnovat outboundu, kdy inboundu a kdy partnerskému prodeji
Pro koho je akce určená?
-
firma s jednotkami obchodníků
-
je před fází product market fitu, nebo ji právě dokončila a připravuje se na růst
Kdo vás tématem provede?
Jakub Hon
Jakub Hon je CEO a Co-founder společnosti
SALESDOCk. Několik let působil v roli lídra a konzultanta. Ze světa sales tak má spoustu reálné praxe. Jakub spolupracoval s více než 100 SaaS organizacemi na nastavení jejich prodeje, mezi které patří UberEats, Kentico, Y Soft nebo Yieldigo, je zapálený pro nastavování prodejních procesů a implementaci prodejních metodologií pro škálování prodejů B2B SaaS podniků. Kromě Salesdocku spoluzaložil Banana.bi a pracoval jako vedoucí prodeje pro Y Soft Clerbo. Jakub pomáhá organizacím uniknout z průměrnosti prodeje a baví ho, když publikum aby publikum pochopilo, že prodej může být skvělá práce, když se dělá správně.
Jak se přihlásit?
Klikněte na tlačítko Mám zájem o akci, vyplňte formulář a přihlaste se.
Program podporují
Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.