Jak ve startupu začít s budováním sales

Chystáte se postavit obchodní tým? Pak byste měli znát pravidla a osvědčené postupy, které se vám budou hodit. A právě o nich bude řeč v rámci workshopu, který pro vás chystá Jakub Hon ze Salesdocku. Společně proberete konkrétní metriky a postupy pro úspěšnou cestu od product market fitu až po fungující obchodní tým.  

O čem bude řeč?

  • Jaké obchodníky nabrat a v jaké fázi vývoje firmy?
  • Jaké jsou role v obchodním týmu (account executive, business development representative) a jak je ohodnocovat?
  • Jak a proč mít vydefinovaný obchodní proces? 
  • Kdy se mám věnovat outboundu, kdy inboundu a kdy partnerskému prodeji  

Pro koho je akce určená?

  • firma s jednotkami obchodníků 

  • je před fází product market fitu, nebo ji právě dokončila a připravuje se na růst 

Kdo vás tématem provede?

Jakub Hon



Jakub Hon je CEO a Co-founder společnosti SALESDOCk. Několik let působil v roli lídra a konzultanta. Ze světa sales tak má spoustu reálné praxe. Jakub spolupracoval s více než 100 SaaS organizacemi na nastavení jejich prodeje, mezi které patří UberEats, Kentico, Y Soft nebo Yieldigo, je zapálený pro nastavování prodejních procesů a implementaci prodejních metodologií pro škálování prodejů B2B SaaS podniků. Kromě Salesdocku spoluzaložil Banana.bi a pracoval jako vedoucí prodeje pro Y Soft Clerbo. Jakub pomáhá organizacím uniknout z průměrnosti prodeje a baví ho, když publikum aby publikum pochopilo, že prodej může být skvělá práce, když se dělá správně.

Jak se přihlásit? 

Klikněte na tlačítko Mám zájem o akci, vyplňte formulář a přihlaste se.


Program podporují

 
 

Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.


 
Základní informace
Datum, čas
21. 3. 2023 14.00–15.30
Místo konání
KUMST Údolní 495/19, Brno-střed, 602 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba
Kontaktní osoba
Jana Švecová
Jana Švecová