Kapacita akce už byla naplněna, můžete se přihlásit na waiting list. Pokud se uvolní místo, dáme vám vědět.
Během webináře se dozvíte víc o tom, co budete potřebovat pro svůj
vstup na trh, jak
zaujmete své
zákazníky a jak docílit
prvních úspěšných prodejů. Produkty i jednotlivé trhy mohou být rozdílné, ale úspěšná cesta k dosažení
„product-market fit“ je univerzální. Úspěšný vstup na trh
není o
improvizaci, ale o dobře promyšlené strategii vedoucí k rostoucím tržbám.
Co se na akci dozvíte?
- Jak přestat prodávat a začít hledat ten správný fit?
- Proč veškeré úsilí směřovat na ideální zákazníky?
- Jak se vyhnout nástrahám při škálování byznysu?
- Jak maximalizovat efektivitu prodeje a najít zákazníky s největším potenciálem díky chytrému cílení? A jak rychle rozpoznat trh bez prodejního potenciálu?
- Jaké jsou specifické a měřitelné důvody, které vedou zákazníky k nákupu
Pro koho je akce určená?
Tento webinář je určen všem, kteří vědí, že o jejich
produkt je na trhu
zájem, jsou ho schopni vyrobit a doručit a teď hledají ten
správný způsob, jak vstoupit na trh kdekoli na světě. Dotkneme se i
výzev, kterým mohou čelit
evropští podnikatelé
při vstupu na trh v USA a na jeho specifické rysy.
Jak bude akce probíhat?
Akce se bude konat v
angličtině a bude probíhat formou
online webináře (link vám zašleme několik dní před akcí na váš e-mail).
Náš host
Max Menke
Max Menke je zakládající partner
GrowthX. Má rozsáhlé zkušenosti s tvorbou
go-to-market strategií pro nové produkty napříč různými obory a trhy. Max je
expert na budování
systémů, nástrojů, procesů a komunikačních pravidel, které startupům pomáhají urychlit cestu k nalezení
produkt-market fitu a exponenciálnímu
růstu tržeb. Před založením GrowthX pomáhal celé řadě startupů nastavovat prodejní procesy a nástroje. Jeho zkušenost s identifikováním těch správných zákazníků a s tvorbou strategií, které firmám pomáhají k akvizici nových klientů, pomohly klientům k troj až pětinásobnému množství potenciálních zákazníků. Max strávil několik let v Číně, kde byl výkonným ředitelem úspěšného startupu, který za rok a půl vyrostl z 15 zaměstnanců na 200.