Obchodní podmínky JIC pro členskou službu „JICcowork“

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ

    1. 1.1. Základní ustanovení
      1. 1.1.1. Tyto obchodní podmínky JIC pro členskou službu „JICcowork“ (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením §§ 1746 odst. 2, 1751 odst. 1 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti JIC, zájmové sdružení právnických osob, IČO: 711 80 478, se sídlem Purkyňova 649/127, Medlánky, 612 00 Brno, zapsané ve spolkovém rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl L, vložka 19606 (dále jen „JIC“) a Objednatele (jak je tento pojem definován níže).
      2. 1.1.2.Pro účely těchto Obchodních podmínek mají níže uvedené pojmy uváděné s velkým počátečním písmenem následující význam:
        1. a) Coworkingové místo Sdílené pracovní místo, které je součástí Členské služby, sestávající z pracovního stolu a židle nacházející se v Coworkingových prostorách včetně jakéhokoliv dalšího vybavení ve vlastnictví JIC, které se na Coworkingovém místě nachází.
        2. b) Coworkingové prostory Sdílené pracovní prostory nacházející se v objektu JIC INMEC s názvem „Cowork“ nacházející se v přízemí budovy INMEC. Součástí těchto prostor jsou také Společné prostory.
        3. c) Čipová karta Karta s elektronickým čipem sloužící ke vstupu do objektu JIC INMEC a Coworkingových prostor.
        4. d) Členská služba Služba JIC s obchodním názvem „JICcowork“, v rámci které má Objednatel právo na užívání Coworkingového místa, Společných prostor a poskytnutí případného přidruženého plnění.
        5. e) Formulář k prohlídce prostor Formulář dostupný na webové stránce JIC, prostřednictvím kterého je činěna rezervace nezávazné prohlídky Coworkingových prostor.
        6. f) Členský poplatek Má význam dle článku 2.2.1 těchto Obchodních podmínek.
        7. g) Komunitní manager Zaměstnanec JIC, který má na starosti Členskou službu.
        8. h) Občanský zákoník Má význam uvedený v článku 1.1.1 těchto Obchodních podmínek.
        9. i) Obchodní podmínky Mají význam uvedený v článku 1.1.1 těchto Obchodních podmínek.
        10. j) Objednatel Právnická osoba, která s JIC uzavřela Smlouvu, na základě které je oprávněna využívat Členskou službu.
        11. k) Otevírací hodiny Běžně každý Pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin, není-li v Příloze č. 1 pro daný tarif uvedena nepřetržitá otevírací doba, tj. režim 24/7.
        12. l) Pracovní den Den, který v České republice nepřipadá na víkend, státní svátek nebo den, kdy jsou Coworkingové prostory zavřené.
        13. m) Provozní řád JIC Provozní řád objektu JIC, který je platný ke dni poskytnutí Členské služby a jehož aktuální verze je dostupná na Webu.
        14. n) Situační plánek Situační plánek objektu JIC poskytnutý na vyžádání Objednateli osobně v Coworkingových prostorách.
        15. o) Smlouva Smlouva uzavírána mezi JIC a Objednatelem na základě objednávky Objednatele a úhrady ceny Členské služby uskutečněné způsobem specifikovaným v těchto Obchodních podmínkách.
        16. p) Smluvní strany JIC a Objednatel.
        17. q) Soupis a ceník služeb Soupis poskytovaných služeb včetně jejich ceníku, který tvoří Přílohu č. 1 těchto Obchodních podmínek.
        18. r) Společné prostory Prostory společně využívané JIC, Objednatelem, ostatními klienty a návštěvníky objektu JIC, včetně sociálních místností – toalet a sprch, které jsou vyznačeny šedou barvou na Situačním plánku.
        19. s) Zájemce Každý, kdo projeví zájem o Členskou službu vyplněním Formuláře k prohlídce prostor na Webu za účelem uskutečnění nezávazné prohlídky Coworkingových prostor a případného následného uzavření Smlouvy s JIC.
        20. t) Web Webové stránky JIC na adrese: www.jic.cz.
        21. u) Čestné prohlášení De minimis Prohlášení Zájemce o výši čerpané veřejné podpory „De minimis“.
    2. 1.2. Účel Obchodních podmínek
      1. 1.2.1.Účelem těchto Obchodních podmínek je úprava práv a povinností založených Smlouvou, která upravuje vztah mezi JIC a Objednatelem, pokud absolvoval prohlídku prostor a uzavřel s JIC Smlouvu.
    3. 1.3. Objednávka Členské službya uzavření Smlouvy
      1. 1.3.1. V případě zájmu o Členskou službu může Zájemce na Webu vyplnit Formulář k prohlídce prostor za účelem rezervace prohlídky Coworkingových prostor. Termín prohlídky bude Zájemci potvrzen ze strany JIC, přičemž na prohlídku Coworkingových prostor je vyhrazeno třicet (30) minut za účasti Komunitního manažera či jiného pověřeného zaměstnance JIC. Prohlídka prostor je nezávazná a nezakládá ani jedné ze Smluvních stran povinnost uzavřít Smlouvu.
      2. 1.3.2. V případě oboustranného zájmu o uzavření Smlouvy zašle JIC na e-mailovou adresu Zájemce Obchodní podmínky k podpisu a čestné prohlášení De minimis, které uvádí výši veřejné podpory. Komunitní manager ani JIC nejsou povinni Zájemce po úvodní prohlídce kontaktovat toto je na volném uvážení JIC a Komunitního managera, zejména na základě aktuálních volných kapacit Členské služby v daném požadovaném termínu.
      3. 1.3.3. Pro objednání Členské služby musí Zájemce absolvovat úvodní prohlídku s Komunitním managerem, který mu dostupnost služby potvrdí zasláním informačního emailu s přílohami dokumentů k vyplnění ze strany Zájemce. Tyto přílohy Zájemce musí vyplnit a odeslat zpět na emailovou adresu, ze které email obdržel. Součástí příloh emailu jsou i Obchodní podmínky, které zájemce musí podepsat na vyznačeném místě. Pokud Zájemce Obchodní podmínky nepodepíše, objednávka se považuje za nedokončenou a k nákupu Členské služby nedojde.
      4. 1.3.4. Okamžikem podpisu Obchodních podmínek ze strany Zájemce včetně podpisu Čestného prohlášení De minimis je Smlouva uzavřena a nabývá platnosti. Účinnosti nabývá Smlouva prvním Pracovním dnem kalendářního měsíce následujícím po jejím uzavření.
      5. 1.3.5.Smlouva je uzavírána na dobu určitou, a to na dobu 3 kalendářních po sobě jdoucích měsíců.
      6. 1.3.6. Smlouva je uzavírána výhradně v českém jazyce a bude včetně všech jejích součástí uložena v elektronickém archivu JIC, přičemž Objednatel má k těmto údajům přístup na základě písemné žádosti doručené JIC.
      7. 1.3.7. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které Objednatel používá, a nejsou hrazeny ze strany JIC.
      8. 1.3.8. Tyto Obchodní podmínky jsou dostupné na Webu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce Objednatelem.
  2. VYUŽÍVÁNÍ ČLENSKÉ SLUŽBY

    1. 2.1. Předmět a účel využívání Členské služby
      1. 2.1.1. Dojde-li k uzavření Smlouvy, JIC se v souladu se Smlouvou zavazuje umožnit Objednateli, na dobu sjednanou ve Smlouvě, užívání Coworkingového místa dle objednaného tarifu v Coworkingových prostorách včetně Společných prostor.
      2. 2.1.2. Doba čerpání Členské služby začíná počátkem Otevíracích hodin prvního dne čerpání Členské služby (tj. první den účinnosti Smlouvy) a končí koncem Otevíracích hodin posledního dne čerpání Členské služby (tj. poslední den účinnosti a platnosti Smlouvy).
      3. 2.1.3. Součástí Členské služby je rovněž oprávnění užívat Společné prostory.
      4. 2.1.4.Účelem provozování Coworkingových prostor a poskytování Členské služby je vytvoření pracovního, kreativního a sociálního prostoru určeného pro práci, sociální interakci, inovace a rozvoje podnikání a k propojování členů JIC, to vše za dodržování společných hodnot a zásad, které členská komunita JIC vyznává a jejichž dodržování se očekává od všech subjektů využívajících Coworkingové prostory.
    2. 2.2. Cena Členské služby a platební podmínky
      1. 2.2.1. Členský poplatek za Členskou službu je uveden v Soupisu a ceníku služeb. Členský poplatek za Členské služby zůstává v platnosti po dobu, po kterou je uveden v Soupisu a ceníku služeb. Pro úhradu Členské služby není vyžadována záloha.
      2. 2.2.2. Strany se dohodly, že část Členského poplatku bude pokryta podporou poskytnutou ze strany JIC ve formě podpory de minimis. Objednatel za tímto účelem čestným prohlášením, které tvoří Přílohu č. 2 těchto Obchodních podmínek, potvrzuje, že poskytnutím této podpory nedojde k překročení limitu pro podporu de minimis.
      3. 2.2.3. Poplatek za využívání Členské služby zahrnuje platbu za následující oprávnění či plnění: užívání Coworkingového místa a Coworkingových prostor (včetně zasedacích místností) v rozsahu dle příslušného uhrazené tarifu ve Smlouvě, dodávky tepla, dodávky vody, dodávky elektrické energie, odvoz a odvádění odpadních vod, odvoz komunálního odpadu, úklid společných prostor, internet, kávovar, služby Komunitního manažera, komunitní akce, Čipové karty pro členy Členské služby v rozsahu dle příslušného tarifu a přístup do online sociální platformy Discord za účelem interní komunikace s dalšími objednateli Členské služby. Ostatní plnění související s užíváním Coworkingového místa je Objednatel povinen zajistit si sám na vlastní náklad.
      4. 2.2.4. S ohledem na to, že Objednatel splňuje podmínky pro poskytnutí veřejné podpory de minimis, což potvrdil podpisem čestného prohlášení žadatele o podporu v režimu de minimis , JIC poskytne Objednateli podporu ve výši uvedené v Soupisu a ceníku služeb. Poskytnutí podpory je považováno za veřejnou podporu poskytovanou prostřednictvím JIC v režimu de minimis, v souladu s nařízením Komise (EU) 2023/2831 ze dne 13. prosince 2023 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na podporu de minimis.
      5. 2.2.5. JIC zaznamená do pěti (5) pracovních dní ode dne uzavření Smlouvy do centrálního registru podpor malého rozsahu poskytovanou veřejnou podporu de minimis, a to v rozsahu odpovídajícím předpokládané výši podpory dle článku 2.2.4 těchto Obchodních podmínek.
      6. 2.2.6. Není-li v tomto odstavci uvedeno jinak, budou veškeré platby dle Smlouvy hrazeny Objednatelem jednorázově, a to vždy na základě faktury (daňového dokladu) vystavené JIC, přičemž JIC je oprávněn vystavit tuto fakturu vždy nejdříve první den kalendářního měsíce, který následuje po prvním měsíci, za nějž je Členský poplatek hrazen.
      7. 2.2.7. Faktury JIC jsou splatné do čtrnácti (14) dní ode dne jejich vystavení; k fakturovaným platbám bude vždy připočtena DPH dle právních předpisů platných a účinných ke dni zdanitelného plnění, pokud se tato daň k danému fakturovanému plnění uplatní.
      8. 2.2.8. Jakákoliv platba dle Smlouvy se považuje za uhrazenou v den, kdy byla příslušná částka připsána na účet JIC.
      9. 2.2.9. V případě prodlení Objednatele se zaplacením kterékoliv platby dle Smlouvy, je Objednatel povinen uhradit JIC úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení, a to automaticky, tj. i bez výzvy JIC, současně s uhrazením dlužné částky.
    3. 2.3. Práva a povinnosti Smluvních stran
      1. 2.3.1. Na základě uzavřené Smlouvy je Objednatel oprávněn využívat Coworkingové místo k výkonu jeho podnikatelské činnosti nebo jiné pracovní činnosti.
      2. 2.3.2. Po dobu čerpání Členské služby se Objednatel zavazuje dodržovat Provozní řád a je povinen zajistit jeho dodržování i ze strany Objednatelových případných zaměstnanců a návštěvníků vstupujících do Coworkingových prostor.
      3. 2.3.3. Na základě Smlouvy není Objednatel oprávněn poskytnout Coworkingové místo k užívání třetí osobě
      4. 2.3.4. V případě dlouhodobého využívání Členské služby by se měl Objednatel účastnit komunitního života v JIC a využívat Coworkingové místo dostatečně často tak, aby byl naplňován účel dle článku 2.1.4 těchto Obchodních podmínek.
      5. 2.3.5. Objednatel v každém případě odpovídá za škodu způsobenou JIC poškozením Coworkingového místa nebo jeho vybavení neodborným zacházením nebo ztrátou nebo odcizením jeho vybavení či příslušenství nebo způsobenou na jeho vybavení či příslušenství, a to i třetími osobami. Objednatel odpovídá taktéž za škodu způsobenou poškozením prostor JIC a jeho vybavení, včetně Společných prostor, a veškerým osobám, které se v nich nacházejí.
      6. 2.3.6. JIC v maximálním povoleném rozsahu neodpovídá za škody způsobené využíváním Coworkingového místa v rámci čerpání Členské služby a nenese žádnou odpovědnost za škody na Vašem zdraví a majetku, nebo třetích osob, způsobené v souvislosti s užíváním Coworkingového místa.
      7. 2.3.7. Objednatel není v žádném případě oprávněn nechávat na Coworkingovém místě své věci po dobu své nepřítomnosti v JIC s výjimkou věcí v úložné zamčené skříňce.
      8. 2.3.8. JIC v maximálním možném rozsahu neodpovídá za škodu na věcech odložených v jeho prostorách včetně Coworkingového místa nebo v úložných skříňkách Objednatelem, jeho zaměstnanci nebo návštěvami. Objednatel plně odpovídá za veškeré věci, které do prostor JIC vnese.
      9. 2.3.9. Objednatel není oprávněn provádět na Coworkingovém místě či jeho vybavení jakékoliv úpravy nebo opravy. Objednatel je povinen JIC bezodkladně vyrozumět o závadách Coworkingového místa či jeho vybavení a potřebě provedení oprav a úprav prostřednictvím e-mailu recepce@jic.cz nebo Webu a umožnit JIC provést opravu Coworkingového místa či jeho vybavení. Náklady na tyto opravy a úpravy nese Objednatel, pokud vznikly z důvodu na straně Objednatele.
      10. 2.3.10. JIC je oprávněn Coworkingové místo přiměřeným způsobem měnit, udržovat opravovat nebo modernizovat, pokud tím nedojde ke změně Coworkingového místa způsobem, který by znemožňoval jeho užívání ke sjednanému účelu. JIC poskytne Objednateli po dobu provádění jakýchkoli změn na Coworkingovém místě v době čerpání Členské služby přiměřenou slevu ze zaplacené částky. Objednatel nemá nárok na náhradu škody, která by mu mohla vzniknout v důsledku provádění změn na Coworkingovém místě nebo na poskytnutí náhradních prostor po dobu provádění změn.
      11. 2.3.11. Objednatel bere na vědomí, že v objektu JIC INMEC včetně Coworkingových prostor mohou probíhat práce (včetně prací stavebních). Objednatel je povinen tyto práce strpět a nemá v této souvislosti nárok na jakoukoli slevu z uhrazené částky za Členskou službu.
      12. 2.3.12. V Coworkingových prostorách může Objednatel instalovat a používat vlastní zařízení (přenosná či nepřenosná) pouze s předchozím souhlasem JIC po předložení dokumentace k tomuto zařízení. Veškerá zařízení instalována v prostorách JIC musejí vyhovovat požadavkům právních a technických předpisů České republiky. Revizi těchto zařízení zajišťuje a provádí na své náklady a odpovědnost výlučně sám Objednatel.
      13. 2.3.13. Objednatel nesmí předávat Čipové karty sloužící ke vstupu do Coworkingových prostor jiným osobám, není-li v rámci příslušného tarifu dle Přílohy č. 1 čerpaného Objednatelem výslovně uvedeno jinak. Za případnou škodu způsobenou JIC či třetím osobám takovýmto předáním anebo v jeho důsledku odpovídá Objednatel.
      14. 2.3.14. Objednatel odpovídá za dodržování platných právních předpisů, předpisů požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a hygieny práce na Coworkingovém místě, a to ze strany jeho zaměstnanců a členů týmu, a je povinen tyto seznámit s uvedenými předpisy platnými pro JIC. JIC je oprávněn provádět kontrolu Coworkingového místa za účelem ověření dodržování těchto Obchodních podmínek, zejména pravidel dle předchozí věty, a vstupovat do Coworkingových prostor za účelem ochrany života, zdraví a majetku.
      15. 2.3.15. V případě, že v Coworkingových prostorách nebo jinde v objektu JIC INMEC bude Objednatel pořizovat vizuální, audio či audiovizuální záznamy (prostřednictvím fotoaparátu, kamery, dronů či jiných přístrojů schopných záznamu), pak je Objednatel povinen zdržet se zaznamenávání jiných uživatelů JIC, prostor ostatních uživatelů JIC (kromě Coworkingového místa) a průběhu nebo výsledků činnosti ostatních uživatelů JIC. Objednatel je povinen zajistit, aby tento zákaz dodržovali i jeho zaměstnanci, spolupracovníci, dodavatelé a ostatní osoby, které se v prostorách JIC pohybují z důvodů na jeho straně. Objednatel se může s JIC, v konkrétních případech jednotlivě dohodnout a k dokumentování prostor získat od JIC předchozí souhlas.
      16. 2.3.16. Objednatel je oprávněn využívat ze strany JIC nastavené připojení k Wi-Fi na Coworkingovém místě. JIC je povinen na žádost Objednatele zpřístupnit přístupové údaje k tomuto Wi-Fi připojení. Objednatel není oprávněn měnit nastavení Wi-Fi, ani připojovat do sítě vlastní zařízení k šíření signálu Wi-Fi (router, AP přístroje či další). V případě, že chce Objednatel připojení k Wi-Fi či šíření signálu Wi-Fi řešit vlastním způsobem odlišným od nastavení JIC, je povinen toto řešení konzultovat s ICT managerem JIC. Jakékoliv odlišné řešení připojení, vlastní nastavení Wi-Fi či připojení zařízení k šíření signálu Wi-Fi podléhá písemnému schválení ICT managera JIC. Za písemné schválení se pro tento případ rozumí i výslovné schválení prostřednictvím emailu.
      17. 2.3.17. Objednatel bere na vědomí, že Coworkingové prostory jsou sdíleným místem výkonu práce a sociálních interakcí a že při jejich využívání dochází k úzkému kontaktu s jinými členy JIC, kteří mohou být konkurenčními subjekty vůči Objednateli. S ohledem na tuto skutečnost je Objednatel povinen zajistit si plnění vlastních závazků ve vztahu k mlčenlivosti a ochraně důvěrných informací a zachovávat důvěrnost a mlčenlivost o jakýchkoliv skutečnostech, o nichž se dozví v důsledku charakteru sdíleného pracovního prostoru.
      18. 2.3.18. Objednatel je při využívání Členské služby povinen: a) počínat si tak, aby nevznikla škoda na zdraví nebo na majetku JIC nebo třetích osob a neprodleně informovat JIC o takovýchto případných hrozících škodách; b) uposlechnout provozní pokyny JIC poskytnuté mu jakoukoliv formou; c) zdržet se znečišťování Coworkingových prostor odpadem jakéhokoliv druhu; d) podrobit se jakýmkoliv operativním a organizačním opatřením, které je JIC povinen zavést či dodržovat na základě platných právních předpisů.
    4. 2.4. Předání a převzetí Coworkingového místa
      1. 2.4.1. Nedohodnou-li se Smluvní strany jinak, zavazují se k předání a převzetí Coworkingového místa v průběhu Otevírací doby v první Pracovní den začátku doby trvání čerpání Členské služby (tj. první den účinnosti Smlouvy). Smluvní strany se však mohou dohodnout i na jiném dni. Na konkrétním čase se Smluvní strany dohodnou, jinak čas předání JIC.
      2. 2.4.2. Nedostaví-li se Objednatel k předání a převzetí Coworkingového místa v daném termínu, považuje se Coworkingové místo za předané a převzaté okamžikem, kdy mělo nejpozději dojít k předání a převzetí dle Smlouvy.
      3. 2.4.3. Převzetím Objednatel prohlašuje, že se seznámil s Coworkingovým místem a se stavem, v jakém se ke dni uzavření Smlouvy nachází, a že je plně způsobilé sloužit ke sjednanému účelu.
      4. 2.4.4. Při předání a převzetí Coworkingového místa si Objednatel první den převezme Čipovou kartu, je-li tato obsažena v tarifu dle Smlouvy. Cena Čipové karty je již zahrnuta v příslušném tarifu dle Soupisu a ceníku služeb a při ukončení využívání Členské služby se cena Čipové karty Objednateli nevrací. Čipové karty je možné využít opakovaně i pro budoucí využívání služeb JIC na základě v budoucnu uzavřených Smluv, pokud dojde k jejich nové aktivaci při zahájení budoucí Členské služby.
      5. 2.4.5. Náklady na jakoukoliv výměnu Čipové karty dle článku 2.4.4, stejně jako odpovědnost za škodu způsobenou jakoukoliv ztrátou, zcizením nebo poškozením Čipové karty nese Objednatel.
    5. 2.5. Odstoupení od Smlouvy pro její podstatné porušení
      1. 2.5.1.Pokud některá Smluvní strana poruší Smlouvu podstatným způsobem, je druhá Smluvní strana oprávněna odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností zasláním oznámení o odstoupení na e-mail druhé Smluvní strany, případně na jinou kontaktní adresu. Odstoupení od Smlouvy je účinné do budoucna a Smluvní strany nejsou povinny vracet si plnění již poskytnuté do okamžiku účinnosti odstoupení.
    6. 2.6. Společná ujednání pro ukončení Smlouvy
      1. 2.6.1. Od okamžiku ukončení Smlouvy z jakéhokoliv důvodu není Objednatel oprávněn vstupovat do Coworkingových prostor, Coworkingových míst a do Společných prostor. Čipové karty budou od tohoto okamžiku zablokovány. Objednatel se zavazuje JIC předat Coworkingové místo vyklizené a v řádném stavu s přihlédnutím k běžnému opotřebení, a to nejpozději ke dni skončení Otevírací doby ve dni, kdy došlo anebo dojde k ukončení Smlouvy.
      2. 2.6.2. V případě, že Objednatel nevyklidí Coworkingové místo v souladu s článkem 2.6.1 výše, vyzve jej JIC k vyzvednutí věcí Objednatele zanechaných na Coworkingovém místě a stanoví mu k tomu přiměřenou lhůtu. V případě, že si Objednatel své věci nevyzvedne ani ve stanovené lhůtě, je JIC oprávněn s těmito věcmi naložit v souladu s Občanským zákoníkem, včetně jejich případného prodeje na účet Objednatele a odečtení souvisejících nákladů.
    7. 2.7. Reklamacea stížnosti
      1. 2.7.1.V případě, že se Objednatel domnívá, že mu bylo poskytnuto vadné plnění, či má jinou stížnost ohledně plnění JIC, je povinen bez zbytečného odkladu doručit reklamaci takové vadné Členské služby či stížnost JIC na e-mailovou adresu recepce@jic.cz, a v ní uvést: a) jméno a příjmení; b) svou e-mailovou adresu a telefonní číslo; c) předmět reklamace nebo stížnosti a popis vady Členské služby; d) požadovaný způsob řešení reklamace nebo stížnosti; e) podle okolností případu důkaz o vadnosti poskytnuté Členské služby.
      2. 2.7.2. JIC podanou reklamaci či stížnost přezkoumá a vyřídí ji bez zbytečného odkladu, umožňuje-li to povaha reklamace či stížnosti, nejpozději však do 30 dnů, přičemž v případě uznání reklamace bude reklamace, s ohledem na povahu plnění, řešena přednostně přiměřenou slevou z Členského poplatku, neuplatní-li Objednatel výslovně jiný zákonný nárok.
    8. 2.8. Sankce
      1. 2.8.1. V případě, že Objednatel poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 2.3 těchto Obchodních podmínek, pak je JIC oprávněn požadovat po Objednateli uhrazení smluvní pokuty ve výši 2.000 Kč, a to za každý jednotlivý případ takového porušení.
      2. 2.8.2. V případě, že při skončení čerpání Členské služby Objednatel nepředá řádně a včas vyklizené Coworkingové místo ve smyslu povinnosti Objednatele dle článku 2.6.1 těchto Obchodních podmínek, pak je JIC oprávněn požadovat po Objednateli uhrazení smluvní pokutu ve výši 300 Kč, a to za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti.
      3. 2.8.3. Smluvní pokuty sjednané v těchto Obchodních podmínkách či jejich zaplacení neomezují náhradu újmy v plném rozsahu.
      4. 2.8.4. Smluvní pokuty jsou splatné do pěti (5) dní ode dne doručení výzvy k jejich zaplacení.
  3. OSTATNÍ USTANOVENÍ

    1. 3.1. Zpracování osobních údajů
      1. 3.1.1.Informace o tom, v jakém rozsahu, za jakým účelem, na základě jakého oprávnění (titulu), po jakou dobu zpracovává JIC osobní údaje Objednatele či jeho zástupce a informace o právech Objednatele či jeho zástupce ve vztahu k ochraně osobních údajů jsou upraveny v informačním dokumentu s názvem Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na Webu [Přehled smluvních dokumentů (jic.cz)].
    2. 3.2. Komunikace a doručování
      1. 3.2.1. Není-li mezi Smluvními stranami ujednán jiný zvláštní způsob komunikace, jakákoliv komunikace na základě Smlouvy bude probíhat v souladu s tímto článkem Obchodních podmínek. Kromě jiných způsobů komunikace dohodnutých mezi Smluvními stranami se za účinné považují osobní doručování, doručování doporučenou poštou, kurýrní službou či elektronickou poštou, a to na adresy Smluvních stran.
      2. 3.2.2. Objednatel využije ke komunikaci s JIC tyto kontaktní údaje:
        1. a) adresa pro doručování: JIC, zájmové sdružení právnických osob Purkyňova 649/127, 612 00 Brno;
        2. b) adresa elektronické pošty: recepce@jic.cz
        3. c) datová schránka: cy3ggku
        4. d) telefon: +420 511 205 330
  4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. 1. Případná odchylná ustanovení uvedená na Webu anebo sjednaná ve Smlouvě mají přednost před zněním těchto Obchodních podmínek.
    2. 2. Právní vztahy mezi Objednatelem a JIC se řídí právem České republiky s vyloučením mezinárodního práva soukromého.
    3. 3. JIC je vázán Etickým kodexem JIC, který je dostupný na Webu.
    4. 4. JIC si vyhrazuje právo kdykoli jednostranně změnit znění těchto Obchodních podmínek. Změna dle předchozí věty se nedotýká Smluv uzavřených před touto změnou. Smlouvy uzavřené po změně Obchodních podmínek se řídí zněním Obchodních podmínek účinným po této změně.
    5. 5. Nedílnou součást těchto Obchodních podmínek tvoří: Příloha č. 1 – Soupis a ceník služeb Příloha č. 2 – Čestné prohlášení žadatele o veřejnou podporu v režimu de minimis
    6. 6. Tyto Obchodní podmínky vstupují obecně v platnost 1.9.2024.
Dne_____________________________
Podpis _____________________________

Příloha č. 1 – Soupis a ceník služeb s uvedenou výší podpory De minimis

Tarif „STUDENT“

Členský poplatek: 4 340 Kč
Podpora De minimis: 12 600 Kč

V ceně tarifu je následující:
vstup do Coworkingových prostor: neomezený 24/7
5 h zasedacích místností
Kávovar
Konzultace s JIC mentory dle domluvy s Komunitním manažerem
Možnost používání interního komunikačního kanálu Discord
20 černobílých kopií formátu A4
Účast na komunitních a networkingových akcích
Služby Komunitního manažera
Čipová karta (nevratný poplatek)

Tarif „STARTUP“

Členský poplatek: 9 940 Kč
Podpora De minimis: 7 000 Kč

V ceně tarifu je následující:
vstup do Coworkingových prostor: neomezený 24/7
10 h zasedacích místností
Kávovar

Členský tarif „Učedník“ FabLab (INMEC) 

Konzultace s JIC mentory dle domluvy s Komunitním manažerem
Možnost používání interního komunikačního kanálu Discord
20 černobílých kopií formátu A4
Účast na komunitních a networkingových akcích
Služby Komunitního manažera
Čipová karta (nevratný poplatek)